Garantie en Reparatie

Defect artikel ontvangen, wat nu?

Wij streven naar een goede kwaliteit van al onze producten, mocht u onverhoopt iets ontvangen wat niet aan de eisen voldoet kunt u dit artikel in onze winkel omruilen of gratis middels het retouretiket op het retourformulier aan ons terugsturen.

Op dit formulier kunt u tevens aangeven wat het defect is. Wij zullen u dan een nieuw exemplaar toesturen. U kunt ons ook altijd een email sturen op info@tretsomshop.nl  of  bellen op 020 – 6621957.

Artikel is stuk, wat te doen?

Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is, naast de wettelijke garantietermijn van één jaar, de garantietermijn van de leverancier van toepassing.

U kunt uiteraard dit product altijd voor reparatie aanbieden in onze winkel. Indien u het product wilt opsturen is dit ook mogelijk. Om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen kunt u een retouretiket aanvragen bij onze klantenservice (via het contactformulier of via info@tretsomshop.nl), hiermee kunt u het product binnen de garantietermijn kosteloos naar ons opsturen.

Zodra wij het artikel hebben ontvangen krijgt u daarvan van ons bericht. Wij streven ernaar uw product binnen 10 werkdagen aan u te retourneren:

  1. Meld bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
  2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
  3. U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
  4. Na ontvangst van uw zending, stuurt Tretsom een ontvangstbevestiging via e-mail.
  5. Wij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.