Klantenservice

Heeft u een klacht, vraag of opmerking, laat het ons dan alstublieft even weten.
Hiervoor kunt u gebruik maken van het contactformulier.

Tevens zijn wij telefonisch bereikbaar op 020 – 662 1957.
U kunt ook een email sturen naar info@tretsomshop.nl.

Bij het gebruiken van het contactformulier of het sturen van een email nemen wij binnen één werkdag contact met u op. Als u het contactformulier invult krijgt u tevens een ontvangstbevestiging van uw bericht.

Bestellen
Wat is de levertijd van artikelen die ik bij Tretsom bestel?
Wij verzenden uw bestelling binnen 24 uur tenzij u gebruik maakt van onze Tretsom Bezorg Service.
Voor meer informatie over deze service klik hier.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?
Zodra wij de bestelling overdragen aan PostNL, zullen wij u via een email op de hoogte stellen. In de verzendbevestiging vind u een track&trace code waarmee u het pakket kunt volgen.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is geregistreerd?
Zodra uw bestelling bij ons is geregistreerd krijgt u per email een orderbevestiging. Hierin staat een overzicht van uw bestelling en gegevens. U wordt gedurende de afhandeling middels de email op de hoogte gehouden van de voortgang van uw bestelling.

Heeft Tretsom cadeaubonnen?
Tretsom heeft eigen cadeaubonnen die in de winkel in te wisselen zijn. De cadeaubonnen hebben een onbeperkte geldigheidsduur.

Kan ik Tretsom cadeaubonnen ook in de webshop besteden?
Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk om de cadeaubonnen te besteden in onze webshop. Wij werken er hard aan om dit in de toekomst mogelijk te maken.